2017. már 16.

Rólam

írta: Brecz Vera
Rólam

brecz_vera-3.jpg
Gyerekekkel több mint 20 éve, jógával több, mint 10 éve foglalkozom.Óvodapedagógus diplmám mellett eleinte Gyerekjóga oktatóként, később Gerincjóga, majd Kismama-és Babás jóga oktatóként képeztem magam. 2018-ban a Mandala Jógastúdió első államilag akkreditált Astangajóga oktatóképzését is elvégeztem. Life Coach illetve Tréner képesítést 2015-ben szereztem. Azóta számos tréningen, workshopon,tanfolyamon vettem részt, vagy vezettem, melyek segítségével fejleszthettem kompetenciáimat. Kommunikációs területen dolgoztam a Magyar Televízió több műsorában, illetve különböző cégek arculatkialakításában, szervezeti folyamatok egyszerűsítésében is tevékenykedtem. Művész családból származván én is végeztem művészeti iskolát, ahol különböző eszközök használatával megismerkedve a grafika és az akril festés mellett horgonyoztam le, jelenleg is festek. Több éve készítem saját magam a workshopjaim anyagát, grafikáit, emellett festek és aranyozással foglalkozom. Művészeti workshopjaimon törekszem igazi tudás “know how”átadására. Szeretek figyelni, ráhangolódni az emberekre, és megérteni, megérezni, gondolataikat. Szeretek alkotni, alkotáshoz, kiteljesedéshez hozzásegíteni, segíteni a jóga eszközeivel, és a coaching módszertanával úgy, hogy az a lehető legjobb irányba terelje a személyiség alakulását, kiteljesedését.

Jógával, művészeti workshopokkal, coachinggal egyaránt foglalkozom felnőttek és gyerekek számára is.
Yoga. Art. Kids.


Amennyiben kérdésed van, kérlek írj bátran!

V.

 

Szólj hozzá